En kompromiss

Tjenna!

Nu börjar hösten dra ihop sig. Kan inte annat än hålla med Niklas, känns konstigt att inte börja skolan nu. Jobblivet kom också lite som en chock, speciellt här nere i storstan. Jag har 45 min resväg till jobbet på morgonen och lite mer på eftermiddagen. Lite ovant från början...

Men, till saken. Fick ett litet paket från Mr Swanson i Norrköping förra veckan. Nu kom äntligen en bättre version (dock inte bra) av ryggsäcken!

image6

image7

image8

image9

image10

Jag fick mitt oranga innertyg och de hårda sidorna som gör att säcken håller formen väldigt bra. Tyvärr blev det ingen kardborre stängning utan dragkedja hela vägen runt. Jag fick inte heller de färger som jag beställde utan det som fabriken hade liggande.

Till det roliga hör dock att jag får ett nytt prov i oktober som kommer utgöra det sista steget innan lanseringen i butikerna under våren 2008 :-) Så jag har nu en månad på mig att testa den här och komma med förbättringar. Kom gärna med egna synpunkter om ni vill!

Återkommer när jag vet mer.

/Erny 

Kommentarer
Postat av: Mange

Mäktigt! Roligt som fan ju!
Ha de Mvh Mange

2007-09-18 @ 16:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0