Hallå!

Tjenare allihopa!! Detta är grabben med den vita slipsen som skriver några rader. Jag saknar er alla som f..n ska ni veta. det känns lite vemodigt att vi inte ska börja ett nytt år på sportstech... men men sånt är livet.

Min sommar har bestått av jobb jobb och jobb, håller nu på med min sista vecka och hade tänkt vara ledig några veckor framöver. Men så blir det inte ...pågrund av att jag börjar mitt nya jobb på utvecklingsavdelningen på Primus AB på måndag den 27 augusti... känns lite skummt men jäkligt roligt! Så nu ska det bli stockholmare av mig och Alex.

Nu är det ju faktiskt inte så att jag jobbat precis hela sommaren för jag hade en vecka ledigt och då hanns det med väldigt mycket: En fest i Arvika, som var ricktigt skojj. några dar i Mora och en tripp till Kälarne. och så har jag ju varit ledig på helgerna och då har jag bland annat varit ute på Viktors landsställe i skärgården och åkt wakebord ( HAHAHAHA MOGGE!!!).

Nu kommer jag inte på nå mer att skriva för denna gången men det kommer mera snart!

/ Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0